Winnicalidla.pl to najnowszy projekt Lidl polska, o którym pisałem już kilkukrotnie.
Na Winicjatywie również jakiś czas temu ukazała się recenzja 18 win z tej oferty.
Dlaczego tylko 18? Wydaje mi się, że to były według nich najciekawsze wina (nie według mnie), ale nie znamy ocen pozostałych win. Widocznie wysokie oceny nie wszystkim były w smak, bo Winicjatywa postanowiła się wytłumaczyć z tak dużej ilości przyznanych serduszek.
Niestety posłużyła się przy tym manipulacją.
Chcąc umniejszyć skalę wysokich ocen podała, że recenzowane wina stanowiły mniej niż 22% oferty. No bo cała oferta to ponad 80 win.
Nie dodała tylko, że na prezentacji prasowej było 41 win, a więc 22 wina stanowią ponad połowę prezentowanych win. Z 41 wybrali 18, czyli prawie 44% degustowanych win.
Oczywiście, należy założyć, że Lidl do prezentacji wybrał najciekawsze wina, ale ponad 40% to na pewno dużo więcej od „mniej niż 22%”.
Czy to kolejny przejaw dobrej zmiany na Winicjatywie?
Na zdrowie!!